"RE: [Dissonantia] Pesten sprider sig, men körmai" l kommer änd =E5?= , etc.

Lina Thorvaldson Lina.Thorvaldson at medcellbiol.uu.se
Mon Mars 7 00:53:23 PST 2005

At 09.23 +0000 05-03-05, Sara Lilja wrote:
>Alltså: INGEN KÖR MÅNDAGEN 7:E MARS!

Uppfattat!

Typiskt, just när jag faktiskt kunde komma!

>Andra praktiska detaljer: Jag märkte att vi håller på
>att få slut på te igen. Kanske kunde den som skulle ha
>haft fika nu på måndag istället ta med sig te till den
>14:e? Vad tror fikaansvariga Lina om det?

Fikaansvariga Linan tycker äsch, för hon hade
sett fram emot att bli av med sina kakor, men hon
kan väl köpa the till nästa gång istället.

Passar på att påminna om fikalistan:
14/3 Helena (Lina tar med te)
21/3 Ylva
28/3 Annandag påsk, ingen kör