[Dissonantia] Nästan alla inräknade...

Sara Lilja femina_mendax at yahoo.com
Mon Mars 7 05:37:34 PST 2005

Hej på er!

Tack för alla krya-på-dig-önskningar (och
befallningar...). Mår mycket bättre nu och hostar bara
sönder stämbanden en gång i halvtimmen, snarare än
varannan minut. Hurra! :-D

Om jag har räknat rätt så har alla hört av sig utom
Lennart. Jag har försökt att ringa honom på hemnumret,
men där är det ingen som svarar, och ingen
telefonsvarare heller. Är det någon som har hans
mobil-/jobbnummer och kan försöka nå honom på så sätt?
(Theo, kanske? Arrangörer brukar ha kontakter som är
oss andra förnekade.)

Hoppas att träffa er alla nästa vecka! Jag har
körabstinens redan, så har ni otur får ni en riktigt
ambitiös körledare att tampas med då.

Ta hand om er!