[Dissonantia] Nytt på Dissonantia-sidan, samt lite gratisreklam

Theo Axner theo.axner at home.se
Sat Apr 1 12:20:04 PST 2006

Hej!

Nu har jag lagt upp de justerade versionerna av Vesame och Deo Gratias, samt medleyversionen av Hans Beutler / So Trinken på Dissonantia-sidan.

På det här vuxendagiset jag har gått på ett litet tag på Folkuniversitetet (men inte länge till) höll jag också en liten preentation i fredags om just Dissonantia och vår stundande vårkonsert och det verkade gå hem väldigt bra. Jag fick lova att hålla folk informerade, så vi kanske får lite mer publik när det blir dags... :-)

Syns på måndag!
Theo