[Dissonantia] Konsertdatum

Maria Eriksson sophia_eriksdotter at yahoo.se
Tis Apr 4 05:25:29 PDT 2006

Är det bestämt vilket datum som vi skall ha vår "Vårkonsert"?

  Jag har fått flera förfrågningar från vänner som vill komma och lyssna, och det är bra om jag kan svara dem med "ett datum" i stället för "något av de fyra datumen".

  Skall vi ha någon form av affisch, för att kunna sprida info om vår konsert i vidare kretsar?

  Jag åker på konferens nu och är inte tillbaka på jobbet förrän på måndag.

  Har vi körövning som vanligt nästa vecka (v 15) eller är det påskvandringar i hela Eriksbergskyrkan då, och vi blir husvilla (utan lokal att öva i)?

  /Maria