[Dissonantia] Fikabyte?

Stina Bj ö rkelid stina.bjorkelid at ebfa.se
Ons Apr 5 00:33:03 PDT 2006

Hej kära korister!
Jag skärskådar nu min almanacka, och ser att jag har fika den 15 maj. Det är
dagen efter konserten, och likaså dagen efter att jag har umgåtts en hel
helg med mina föräldrar samt precis kommit hem från Lissabon (lördag
eftermiddag)... Jag har dessutom ett stort möte på eftermiddagen...

Min hjärna kommer därför inte att vara i bästa skick, och jag kommer
definitivt inte att ha hunnit baka nånting på egen hand.

Därför undrar jag blitt och ödmjukt (ja, ni vet) ifall nån skulle kunna
tänka sig att byta med mig, så kan jag ta med mig bättre och piggare fika en
annan dag?

/Stina (zonkad och utmattad i förväg...) :-)

-- * --

Stina Björkelid
Eva Lagerwalls väg 20
756 43  Uppsala

tel: 018- 50 64 51    mobil: 070-734 09 68

epa: stinabj at gmail.com