[Dissonantia] Körövningen ikväll, detaljer och lokal

Sara Lilja femina_mendax at yahoo.com
Mon Apr 17 00:25:33 PDT 2006

Hej på er!

Ledsen över bristen på framförhållning - jag hoppas
att så många som möjligt kollar sin mail idag, så
annandag påsk det är, och ser det här.

Det var ju sagt att vi skulle träffas och repa idag,
vi som är i stan, men att vi behövde en annan lokal,
eftersom E-kyrkan förmodligen är upptagen med annat.
Tja, någon superbra lokal har jag inte lyckats snoka
upp, men SVC är ekande tomt, och har en massa bra
klassrum som man kan stå och tralla i. Dessutom har
jag nyckeln till alla sagda klassrum, vilket i sig är
en fördel. :-)

Ergo: körrepet ikväll är förlagt till SVC (gamla
Fysikum i Engelska Parken bakom Carolina - maila eller
ring mig för vägbeskrivning!), samma tid som vanligt
(19.15).

Eftersom dörrarna är låsta idag är det bra om ni kan
komma i tid, så att jag slipper springa fram och
tillbaka urtiburton gånger. Går inte det kan ni ringa
mig på 070-632 86 19, så kommer jag (eller någon annan
lämplig dissonant) och släpper in er.

Ja, och om någon av er har en stämgaffel, kan ni ta
med den? Jag lyckades glömma min hemma...

Må väl,