RE: [Dissonantia] FW: k ö rs å ng

ylva brandt ylvacbbrandt at hotmail.com
Tors Feb 9 23:56:17 PST 2006

Hej alla!
Jag tänkte bara skicka ut en blänkare om att jag (förhoppningsvis)
disputerar den 21:a april och ni är alla bjudna på fest på kvällen! Mer info
kommer såsmåningom...

Ang. konserten: jag tycker det låter bra eftersom Dissonantia skulle kunna
framföra samma nummer på min disputationsfest kanske??? ;-) Däremot är jag
själv nog knappt tillräknelig. Jag tror tyvärr inte att jag kan komma på
måndag, men ta gärna upp detta inlägg i debatten då!