[Dissonantia] K ö rstart!

Stina Bj ö rkelid stina.bjorkelid at ebfa.se
Mon Jan 9 05:42:43 PST 2006

Hej allesamman,

Kul med körstart, med för dagen utan Stina! :-(
Under trettonhelgen har jag och Anders så effektivt lyckats vända på dygnet
att jag nätt och jämnt lyckades somna före klockan 2 inatt, och än knappare
lyckades öppna ögonen klockan 6 imorse... Jag är rädd att kören skulle få
mig så pigg och glad att sova inte skulle komma på frågan, och eftersom
åtminstone tre av mina kolleger kommenterat att jag ser ut som en urvriden
disktrasa idag misstänker jag att jag kanske behöver sova lite... Åtminstone
*försöka* komma i säng före klockan halv 11! :-)

Men jag lovar att befinna mig på kören pigg och kry med halsen full av sång
nästa måndag klockan kvart över 7 *piip*. (Lovar, Sara - vet att jag alltid
brukar komma lite sent, men skam den som ger sig, eller hur?) Jag kan tänka
mig att ta vilken fikavecka som helst som straff. ;-)

Sömngroggy hälsningar,
Stina