[Dissonantia] Sjunga i höst

Maria Eriksson sophia_eriksdotter at yahoo.se
Tors May 18 07:22:17 PDT 2006

Hej igen!

  Av hittills inkomna svar tolkar jag det att jag kan börja ta kontakt med ansvariga i Helga Trefaldighet, för att vi skulle kunna få sjunga då.
Det behöver inte vara enbart sakralt vi kan sjunga profant också.

  Är det någon som vet vilket datum det är? Jag trodde att kulturnatten är den 16/9, men min arbetskamrat påstår att det är den 9/9. Får kolla upp det!

  Ses på måndag!

  /Maria

Sara Lilja <femina_mendax at yahoo.com> skrev:
  Maria skrev:

> [...]

I måndags satt vi innan kören och funderade just på
Kulturnatten, och suckade och sade att den ultimata
drömmen vore ju att få sjunga just i Helga Tref
snarare än ute på gator och torg. Men det skulle ju
aldrig gå... ;-)

Med andra ord: ja, jag tror att vi är intresserade.
Eller vad säger ni andra? Jag vill inte lägga ord i er
mun, men Håkan, Helena, Terese och jag (tror inte att
någon annan hunnit komma vid det laget) är i alla fall
på. Repertoar har vi ju, och vill vi kan vi ju utöka
den (med ett extranummer, kanske..?).

/Sara