[Dissonantia] Sångkurs

Pia Svensson a5piasve at stud.slu.se
Mon Feb 12 23:04:36 PST 2007

Hej
Min chef är med i en kör som anordnar en sångkurs den 31/3-1/4. Eftersom det är en ganska kostsam kurs har de haft svårt att fylla platserna och har börjat leta utanför kören efter delagare. Jag trodde det var en körkurs, men vad jag förstår av bifogad kursbeskrivning är den mer inriktad mot solosång - men jag kan ha fel här......
Om det är någon som är intresserad, eller känner någon som kan vara intresserad, kan ni få veta mer av Irene, hennes nummer står i kursbeskrivningen.
Vi hörs!
/Pia

This message has been scanned by F-Secure Anti-Virus for Microsoft Exchange.
For more information, connect to http://www.f-secure.com/