[Dissonantia] Veckans körmail, v. 3

Maria Eriksson sophia_eriksdotter at yahoo.se
Ons Jan 17 09:13:57 PST 2007

Ville säga att det finns en vete/kanel krans i frysen. Eftersom det bara gick åt en krans i måndags så frös vi (jag) ner den andra kransen till nästa gång. (Översta hyllan i frysen, väl märkt med körens namn). Möjligen behövs det kompleteras med kakor. Vi mumsade i oss av kvarvarande pepparkakor.

/Maria

Monica Nilsson <ermingard at yahoo.com> skrev:        Hej på er! Jag kan ta fika på måndag!
/ Monica