[Dissonantia] Konsertdatum

Stina Bj ö rkelid stina.bjorkelid at ebfa.se
Tis Apr 4 05:35:54 PDT 2006

Kort om konserten:

Konsertdatumet är bestämt till söndagen den 14 maj. Själva framträdandet
verkar börja klockan 18 och vanligen är programmet ungefär en halv till en
hel timme. Och det verkar vi inte ha några som helst problem med att fylla!
:-)
Jag tror att det brukar vara nån sorts annonser i tidningar och sånt, och en
liten affisch på kyrkdörren, men nån annan ³officiell² affisch finns inte.
Själv tycker jag nog att det kanske räcker med att sprida ordet muntligt...

Ingen har sagt nåt om påskvandringar på måndag, men det kan ju ringa nån
förvirrad människa under veckan! :-) Men hittills ingen förvarning om nåt
annat än den vanliga lokalen i alla fall. Ska försöka kolla detta och
återkomma!

Förlåt Sara ­ nu tränger jag mig in på ditt område, men jag tänkte bara
påminna om (på tal om att vi är lokalvilla) att vi har övning även på
annandag påsk, dock är inte lokalen alldeles bestämd än.

/Stina